Elsőként a Guyliner fantázianevű szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.
Valamennyi termék fejlesztésénél figyelembe vették a férfiak adottságait. Így például a 6,5 fontba (2000 forint) kerülő Guyliner vastagabb, mint egy hagyományos - vagyis női - szemceruza, hogy könnyebb legyen használni a finom női kacsóknál jóval nagyobb férfikezekkel.
A cég kereskedelmi igazgatója szerint egyre több férfi használja párja sminkkészletét. Erre a trendre épít a Taxi Man. "Nem a rikító sminket használó nőimitátorokat célozzuk, hanem az átlagférfit, akinek jól állhat egy visszafogott, szolid szemfesték vagy szájfény" - nyilatkozott Jeff Wemyss.
"A férfiakat sokkal jobban foglalkoztatja a megjelenésük, mint bármikor korábban, és manapság úgy is macsó maradhat a férfi, ha kifesti magát. Elég csak ránézni Robbie Willamsre" - idézte a szakembert a The Daily Telegraph honlapja.
A férfikozmetikumok nagy-britanniai forgalma évi 700 millió font, és a várakozások szerint jövőre eléri a 820 millió fontot.