Csányi Sándor: törvénytelen volt a BONITÁS-szerverek lefoglalása
Csányi Sándor fenntartja, hogy jogtalan és törvénysértő volt az általa tulajdonolt BONITÁS cégcsoport tulajdonában lévő szerverek lefoglalása, amelyek magánérdekeltségei, így a Bólyi Zrt., a Dalmandi Zrt., a Pick Csoport, a Sole-Mizo és a Csányi Pincészet
2008. szeptember 24. szerda 18:46 - Hírextra
A BONITÁS cégcsoport nevében jogi képviselője útján a törvénytelenség ellen írásban panasszal élt a rendőrségnél és a Legfőbb Ügyészségen - tájékoztatta az üzletember munkatársa szerdán az MTI-t . A közlés szerint, Csányi Sándor nyomatékosította: nem az UD Zrt. szervereinek lefoglalása ellen élt panasszal, hanem a magánérdekeltségei tulajdonát képező szerverek lefoglalása miatt, amelyeket az UD Zrt. üzemeltetőként tárolt.
Miközben a cégek működését akadályozza a Csányi Sándor által jogszerűtlennek ítélt lefoglalás, a mai napig nem kapott jegyzőkönyvet a Nemzeti Nyomozó Irodától a lefoglalt adathordozókról, és arról, hogy a panasszal kapcsolatban bármelyik hatóságnál történt-e érdemi intézkedés.
Azt kell mondanom, hogy vagy én vagyok elmebeteg, vagy ez a kommunista "mókamester", Szilvásy elvtárs.
Miértis mondok ilyen durva dolgokat?
Hát, nézzük....
Feltéve, de meg nem engedve: A Nemzetbiztonsági Hivatal az AZ ÁLLAM BIZTONSÁGÁRA VESZÉLYT JELENTŐ cselekmény nyomára jutott. Az illetékességi nyomozást lefolytatta, és a nyomozást befejezte. Ennek eredménye okán, a feljelentést az illetékes rendőrhatóság felé megtette. PONT.
Ettől a pillanattól kezdve minden további eljárás, nyomozati esemény, (satöbbi) ura a rendőrhatóság, amely a tevékenységét az ügyészség felügyelete alatt végzi. A Nemzetbiztonsági Hivatalnak ettől a ponttól kezdve nemcsak hogy semmilyen tevékenysége nincsen, hanem semmilyen további tevékenységet az ügyben törvényesen nem is folytathat. A 'semmilyen további tevékenység ’-be az üggyel kapcsolatos megnyilatkozások is beletartoznak....!
Ezek törvényben rögzített, büntető eljárásjogi állapotok.
Elég röhejes lenne, ha a rendőrhatóság és az ügyészség nyomozati, vád előkészítési munkájába a nemzetbiztonságiak egyfajta ’szurkolóként’ folytonosan "belenyilatkozgatnának"...!
Márpedig, manapság nap-mint nap, ennek vagyunk tanúi, az úgynevezett felügyelő miniszter részéről.....!
A "Nemzetbiztonsági Hivatal" meghatározásba a portástól a főigazgatón át, a felügyelő miniszterig, mindenki beletartozik. Igen, eljárásjogilag, maga a felügyelő miniszter is A felügyelő miniszter az országgyűlés szakmai bizottsága felé, annak felhívására, az általa ismert eljárási szakaszról (-és ez nagyon lényeges, csakis arról, -) tájékoztatást adhat. A folyamatban lévő eljárásról azonban sem a miniszter, sem a szakmai bizottság tagjai a nyilvánosság felé érdemi, a tényállásra utalást tévő, következésképpen a közvéleményt, és az eljárás további menetét befolyásoló megnyilatkozatkozásokat nem tehetnek.
Már, úgy értem, büntetlenül... !!!
Értelemszerű, hiszen az eljárást már a rendőrhatóság folytatja, annak van hatásköre minden eljárásjogi cselekmény megvalósítására, - beleértve a közvélemény, vagy az érintett szervezetek, (pártok, civil szervezetek, vállalkozások, satöbbi) tájékoztatását is!
Az eljárásban lefoglalt tárgyak, számítástechnikai eszközök, adathordozók, az azokon, vagy abban tárolt mindennemű adat, információ, a bűnjelek közé tartozik és azzal azonos eljárásjogi elbírálás alá esik akkor is, ha utóbb kiderülne, nem tartalmaz semmiféle adatot az aktuális bűncselekményre vonatkozólag. Hogy érthetővé tegyem, egy példa: Ha mondjuk egy sikkasztás nyomozati eljárása során lefoglalnak egy számítógépet, lehetséges, hogy azon rajta van egy videó, ami szerint a férj éppen csalja a feleségét.
Na most. Elég furcsa lenne, ha a nyomozóhatóság "közkinccsé" tenné ezt a videót, hogy né’ má’ ezek mit csinálnak?!
Márpedig, manapság nap-mint nap ilyesminek vagyunk tanúi, ha nem is a nyomozóhatóság, hanem az úgynevezett „nemzetbiztonsági hivatalt felügyelő miniszter” részéről.
A rendőrhatóság az eljárása befejeztével, a javaslatával az ügyészséghez terjeszti az anyagot, amely határoz a vádemelésről, vagy annak elutasításáról.
Ez így műxik egy normális jogállamban.
Nálunk, azonban egy elvetemült bűnöző úgy gondolja, miniszteri pozíciója felülemeli a törvényeken. Egy, már rendőrségi szakban lévő üggyel kapcsolatban veszi a bátorságot, és „titokminiszter” létére a legcserfesebb szájú piaci kofa módjára nyilatkozgat, CD-ket osztogat. Ténynek állít be olyan dolgokat, amelyek nem tények, amelyekre nézve még éppenhogy nyomozást folytat az illetékes rendőrhatóság. Bűnjelnek minősülő anyagokat osztogat a „pártsajtónak” (Népszabadság; Népszava;HVG), majd, ha úgy látja jónak, akkor meg fűnek-fának!
Tisztelettel kérdezem, ki a túró hatalmazta fel ezt a fickót ilyesmire? A jogszabályok ugyanis nem. Más meg nem tehette. Miért állíthat bűncselekményre utaló tényként olyan dolgokat egy jogállamban amire nézve büntető eljárás nem zajlik, illetve, amire nézve a feljelentés után is bűncselekmény hiánya miatt tagadja meg az eljárást az ügyészség ?
Tisztelt polgártársak!
Ezt megelőzően csak a Rákosi Mátyás - Péter Gábor féle bűnözők merészelték ezt megtenni a magyar társadalommal. Nekivadították az Államvédelmi Osztályt (ÁVO), majd átalakítása után az Államvédelmi Hatóságot (ÁVH) a magyar társadalomnak. Ugyanilyen mondvacsinált, koncepciós perekkel. A saját hatalmuk, pénzük mindenáron való megvédése érdekében.
Szilvásy elvtárs akkori elődje, Péter Gábor elvtárs hajtotta ugyanígy végre a pártvezetője törvénytelen utasításait.
Én nem is értem. Ezekre, „miniszter úr” által elkövetett otromba bűncselekményekre nézve, az ellenzék miért nem emeli fel a szavát, és miért nem kezdeményez azonnal büntető eljárást, ez ellen köztörvényes bűnöző figura ellen?
Azért, feltételezem, van elég jogi szakértő az oldalukon. Ha ezt mégis eltűrik,akkor eljutunk 1956 október 23.-ig, újra. Én személyesen megéltem, és nem hiányzik. Azonban, ha szükséges, ott leszek megint !!!
Miértis mondok ilyen durva dolgokat?
Hát, nézzük....
Feltéve, de meg nem engedve: A Nemzetbiztonsági Hivatal az AZ ÁLLAM BIZTONSÁGÁRA VESZÉLYT JELENTŐ cselekmény nyomára jutott. Az illetékességi nyomozást lefolytatta, és a nyomozást befejezte. Ennek eredménye okán, a feljelentést az illetékes rendőrhatóság felé megtette. PONT.
Ettől a pillanattól kezdve minden további eljárás, nyomozati esemény, (satöbbi) ura a rendőrhatóság, amely a tevékenységét az ügyészség felügyelete alatt végzi. A Nemzetbiztonsági Hivatalnak ettől a ponttól kezdve nemcsak hogy semmilyen tevékenysége nincsen, hanem semmilyen további tevékenységet az ügyben törvényesen nem is folytathat. A 'semmilyen további tevékenység ’-be az üggyel kapcsolatos megnyilatkozások is beletartoznak....!
Ezek törvényben rögzített, büntető eljárásjogi állapotok.
Elég röhejes lenne, ha a rendőrhatóság és az ügyészség nyomozati, vád előkészítési munkájába a nemzetbiztonságiak egyfajta ’szurkolóként’ folytonosan "belenyilatkozgatnának"...!
Márpedig, manapság nap-mint nap, ennek vagyunk tanúi, az úgynevezett felügyelő miniszter részéről.....!
A "Nemzetbiztonsági Hivatal" meghatározásba a portástól a főigazgatón át, a felügyelő miniszterig, mindenki beletartozik. Igen, eljárásjogilag, maga a felügyelő miniszter is A felügyelő miniszter az országgyűlés szakmai bizottsága felé, annak felhívására, az általa ismert eljárási szakaszról (-és ez nagyon lényeges, csakis arról, -) tájékoztatást adhat. A folyamatban lévő eljárásról azonban sem a miniszter, sem a szakmai bizottság tagjai a nyilvánosság felé érdemi, a tényállásra utalást tévő, következésképpen a közvéleményt, és az eljárás további menetét befolyásoló megnyilatkozatkozásokat nem tehetnek.
Már, úgy értem, büntetlenül... !!!
Értelemszerű, hiszen az eljárást már a rendőrhatóság folytatja, annak van hatásköre minden eljárásjogi cselekmény megvalósítására, - beleértve a közvélemény, vagy az érintett szervezetek, (pártok, civil szervezetek, vállalkozások, satöbbi) tájékoztatását is!
Az eljárásban lefoglalt tárgyak, számítástechnikai eszközök, adathordozók, az azokon, vagy abban tárolt mindennemű adat, információ, a bűnjelek közé tartozik és azzal azonos eljárásjogi elbírálás alá esik akkor is, ha utóbb kiderülne, nem tartalmaz semmiféle adatot az aktuális bűncselekményre vonatkozólag. Hogy érthetővé tegyem, egy példa: Ha mondjuk egy sikkasztás nyomozati eljárása során lefoglalnak egy számítógépet, lehetséges, hogy azon rajta van egy videó, ami szerint a férj éppen csalja a feleségét.
Na most. Elég furcsa lenne, ha a nyomozóhatóság "közkinccsé" tenné ezt a videót, hogy né’ má’ ezek mit csinálnak?!
Márpedig, manapság nap-mint nap ilyesminek vagyunk tanúi, ha nem is a nyomozóhatóság, hanem az úgynevezett „nemzetbiztonsági hivatalt felügyelő miniszter” részéről.
A rendőrhatóság az eljárása befejeztével, a javaslatával az ügyészséghez terjeszti az anyagot, amely határoz a vádemelésről, vagy annak elutasításáról.
Ez így műxik egy normális jogállamban.
Nálunk, azonban egy elvetemült bűnöző úgy gondolja, miniszteri pozíciója felülemeli a törvényeken. Egy, már rendőrségi szakban lévő üggyel kapcsolatban veszi a bátorságot, és „titokminiszter” létére a legcserfesebb szájú piaci kofa módjára nyilatkozgat, CD-ket osztogat. Ténynek állít be olyan dolgokat, amelyek nem tények, amelyekre nézve még éppenhogy nyomozást folytat az illetékes rendőrhatóság. Bűnjelnek minősülő anyagokat osztogat a „pártsajtónak” (Népszabadság; Népszava;HVG), majd, ha úgy látja jónak, akkor meg fűnek-fának!
Tisztelettel kérdezem, ki a túró hatalmazta fel ezt a fickót ilyesmire? A jogszabályok ugyanis nem. Más meg nem tehette. Miért állíthat bűncselekményre utaló tényként olyan dolgokat egy jogállamban amire nézve büntető eljárás nem zajlik, illetve, amire nézve a feljelentés után is bűncselekmény hiánya miatt tagadja meg az eljárást az ügyészség ?
Tisztelt polgártársak!
Ezt megelőzően csak a Rákosi Mátyás - Péter Gábor féle bűnözők merészelték ezt megtenni a magyar társadalommal. Nekivadították az Államvédelmi Osztályt (ÁVO), majd átalakítása után az Államvédelmi Hatóságot (ÁVH) a magyar társadalomnak. Ugyanilyen mondvacsinált, koncepciós perekkel. A saját hatalmuk, pénzük mindenáron való megvédése érdekében.
Szilvásy elvtárs akkori elődje, Péter Gábor elvtárs hajtotta ugyanígy végre a pártvezetője törvénytelen utasításait.
Én nem is értem. Ezekre, „miniszter úr” által elkövetett otromba bűncselekményekre nézve, az ellenzék miért nem emeli fel a szavát, és miért nem kezdeményez azonnal büntető eljárást, ez ellen köztörvényes bűnöző figura ellen?
Azért, feltételezem, van elég jogi szakértő az oldalukon. Ha ezt mégis eltűrik,akkor eljutunk 1956 október 23.-ig, újra. Én személyesen megéltem, és nem hiányzik. Azonban, ha szükséges, ott leszek megint !!!