A legendás angol heavy metal együttes nemcsak a hanglemezboltokban hódít ezentúl. A Converse legújabb lábbelijének ugyanis a csapat nevét adta. Továbbgondoltuk a kiváló marketinges húzást, más iparágak részére is.
2008. november 6. csütörtök 19:25 - paulson
Egyelőre csak Amerikában lesznek elérhetőek a zenés „cipellők”, azonban az ötletet továbbgondolásra méltónak tartottuk. A pop kultúra rajongóinak gyárthatnánk Elton John szemüveget, és ABBA-forrónadrágot.
A rockosabb piacra pedig be lehetne törni az Elvis-hajlakk, vagy a Jimi-kendő segítségével. Az eleganciát kedvelőknek ajánljuk a Beatles-öltönyt. A női alsóneműgyártók pedig lecsaphatnának az Iron Maiden névre.
Új légitársaságunkat Led Zeppelinre keresztelnénk, ha pedig vonatban utaznánk adja magát a Locomotiv GT név. Falfestőként pedig biztos Pink Floydként reklámoznánk magunkat. És ki ne bízna egy AC/DC villámhárítóban? A hazánkban háromtagú telefonpiacra talán a P. Mobil törhetne be.
Társkereső szolgáltatáshoz csak ennyit idéznénk: Mondd, te kit választanál?