20 milliós fejlesztés
Nem kevesebb, mint 20 millió dollárt kóstált az Uncharted 2: Among Thiefs című PlayStation 3 játék fejlesztése - ennyiből akár egy hollywoodi film is elkészült volna - , amelybe akár egy hollywoodi film költségei is belekerülhetnének - olvasható az euroga
2009. február 9. hétfő 08:08 - Hírextra
Igaz, hogy az előző rész, a 2007 végén megjelent Uncharted Drake's Fortune előállítási költségei is pontosan ennyibe kerültek, ott azonban a játék szoftveres motorját is ki kellett dolgozni, ez pedig meglehetősen költséges. Ezúttal viszont a Naughty Dog nevű cégnek nem kellett új motort készíteni, mivel a második részhez a régit használták.
"Nem csak a látványvilágon dolgoztunk nagyon sokat - a főszereplő, Drake bizonyos ellenségei sokkal hatalmasabbak és jobban kidolgozottabbak lesznek - de a történet részleteiben is sokkal több finomságot találunk majd" - ígéri Ewan Wells, Naughty Dog vezetője.
A Naughty Dog Drake mozgását a környezetben: míg például korábban csak egy adott útvonalon tudott a sziklafalakon mászni, most már teljesen szabadon, bármerre elindulhat és lövöldözhet is, miközben ugrál, kötélen lengedezik, fejjel lefelé lóg, vagy bármi mást csinál - így a játék sokkal akciódúsabb lesz, mint az előző rész. Emellett az Uncharted 2 tovább tart majd, mint az elődje.
A nagynevű és siker-várományos játékoknál egyébként nem ritka, hogy sokba kerülnek: a tavaly tavasszal konzolokra (és nemrég PC-re is) megjelent Grand Theft Auto IV fejlesztési költségei nem kevesebb, mint 100 millió dollárba kerültek, ám a befektetés busásan megtérült, miután rögtön az első héten 500 milliót hozott a konyhára a játék.
Forrás: MTI