Egyszerűbb és gyorsabb lesz az ügyintézés az Adó és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) új szolgáltatásával, bizonyos ügykörben ugyanis telefonon is intézhetik majd egyedi adóügyeiket az ügyfelek.
2009. június 29. hétfő 12:45 - HírExtra
Adóalany-nyilvántartással, folyószámlával és adóbevallással kapcsolatos ügyek intézhetők majd telefonon is, az ügyfelek ezenkívül meggyőződhetnek közösségi (EU-s) adószámuk érvényességéről, valamint a náluk adóellenőrzést végző revizor személyazonosságáról, megbízásának érvényességéről is - mondta el Papp István, az APEH főosztályvezetője.
A hivatal július 1-jétől fogadja a regisztrációhoz szükséges UK30-as nyomtatványokat, ezt követően az igénylők nyolcjegyű ügyfélazonosító-számot (PIN kódot) kapnak, a konkrét ügyintézés pedig legkésőbb augusztus 1-jén indulhat el - tette hozzá a főosztályvezető.