A kánikulai napokban átlagosan mintegy 40 százalékkal több terméket állítanak elő a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nél - közölte Matus István, operatív vezérigazgató az MTI-vel
2009. július 23. csütörtök 09:07 - HírExtra
Hozzátette, hogy a cég termelésének általában az 50 százalékát a nyári hónapokban értékesítik. Az ízesített vizek és a jeges teák a cég kínálatának mintegy 10-15 százalékát teszik ki, a termelés döntő hányadát az ásványvíz adja. A cég az idén tíz százalék körüli árbevétel-növekedéssel számol, a bevétel várhatóan meghaladja majd a 6 milliárd forintot. Korábban cég tulajdonos-ügyvezetője azt közölte, hogy a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 11,6 százalékos nettó árbevétel-növekedést ért el tavaly az előző évhez képest.
A cég 2008. évi nettó árbevétele 5,7 milliárd forint, adózás előtti eredménye 150 millió forint volt. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a magyar piacon volumenben 12 százalékos piaci részesedéssel bír, az árbevételt tekintve ez a részarány 16-17 százalékos.
A társaság tavaly mintegy 140 millió liter ásványvizet állított elő, az idén ez a mennyiség elérheti a 160 millió litert a tulajdonos ügyvezető szerint.