Minőség Budapesten
Divat, dizájn, gasztronómia és életstílus kategóriában a legkiválóbb minőségű árukat és szolgáltatásokat felvonultató seregszemle várja az érdeklődőket a Fine Living Expo elnevezésű rendezvényen december 4. és 6. között Budapesten, a VaM Design Centerben. Az érdeklődőket a többi között divatbemutató, borkóstoló és koncertek szórakoztatják.
2009. október 7. szerda 16:22 - HírExtra
Több mint 90 kiállító közel négyezer négyzetméteren minőségi, prémium kategóriás termékeket mutat be, ezeknek 80 százaléka megüti a luxus szintet. A rendezvény elsődleges célja az információ átadása, hogy milyen termékeket találhatnak az érdeklődők a piacon - mondta el az MTI-nek szerdán az eseményt szervező Stamford Global Csoport expo projekt menedzsere. Zsoldos Vanda kiemelte: aki eddig megvette ezeket a termékeket és szolgáltatásokat, a gazdasági válság idején is megveszi, legfeljebb kevesebbet. Elmondása szerint van kereslet és érdeklődés a minőségi termékek iránt a fővárosban, ezért kívánnak most egy olyan speciális piacteret létrehozni, ahol a hasonló érdeklődésű vásárlók összejöhetnek, tájékozódhatnak és közben szórakozhatnak is.
A vizuális élmények egyik kifejezési formája a divat - fogalmazott a divatszegmens produkciós vezetője a rendezvényt ismertető sajtótájékoztatón. Szabó Pálma szavai szerint a divatbemutatók iránt mindig nagy az érdeklődés, s a rendezvény 3 napja alatt tíz bemutató várja az érdeklődőket, akik megtekinthetik a Budapesten jelenlévő luxusmárkájú trendeket.
A magyar borok is helyet kapnak a párlatok, pálinkák és szivarok mellett a kiállításon - közölte Herczeg Ágnes borszakértő. Hozzátette: a szakemberek egyebek mellett tájékoztatják a látogatókat a borok filozófiájáról, világáról, így remélhetőleg mindenki nagyobb tudással hagyja el a vásárt, mint amellyel odament.
Az expóhoz Fine Living Fórum néven az iparág nagyjait felvonultató szakmai konferencia is kapcsolódik, amelyen a piac helyzetét, jövőbeni kilátásait, valamint a magyarországi és nemzetközi trendeket elemzik rangos magyar és külföldi szakemberek. A konferencián szó esik a többi között arról, hogy miként hat a válság a luxuspiacra, pénzkérdés-e a fényűzés, mi a média szerepe a vásárlói igények formálásában és vajon új szemlélet alakul-e ki a magyar kereskedelemben?
A borkóstolók és divatbemutatók mellett a látogatók Zséda és Kapócs Zsóka koncertjét is hallhatják. A rendezvény megnyitóján a közönség egy exkluzív tombolasorsoláson vehet részt, amelynek teljes bevételét a Magyar Hospice Alapítványnak juttatják. Dobó Kata színész, az alapítvány önkéntese felhívta a figyelmet az alapítvány Méltóság Mezeje Programjának egyik főeseményére, a nárciszültetésre, amelyet október 9-én, pénteken tartanak. A nárcisz szerte a világon a rákbetegek és a rákban haldoklókat gondozó szervezetek szimbóluma.
Forrás: MTI