Elindult a biztosítóváltás kampány
Az internetes alkuszok 120 ezer kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) kalkulációja alapján az Allianz, az Uniqa és a Köbe biztosítók a legolcsóbbak, a legtöbb új szerződést az Allianz, a Uniqa és az Aegon kötötte - közölte a netrisk.hu, illetve a biztositas.hu.
2009. november 2. hétfő 15:32 - HírExtra
A legtöbb ügyfél eddig az Allianz Biztosítót hagyta el, de a szaldója így is pozitív, míg legkevesebben az Uniqa-tól távoztak. A biztositas.hu adatai szerint a náluk szerződők 29 százaléka az Allianz biztosítót választotta, míg az elhagyók 18 százaléka jutott e biztosítóra. Az Aegon aránya: 18 százalék új szerződő és 6 százalék elhagyó. Az Uniqa biztosítóra az új szerződők 14 százaléka, míg az elhagyók 3 százaléka jut.
A korábbi kgfb kampányok tapasztalata az, hogy az első napok tendenciája a későbbiek során alig változik. A netrisk.hu 70 ezer díjszámítás alapján készítette el statisztikáját, amely szerint az ügyfelek 15,7 százalékának az Aegon, 14,4 százalékának az Uniqa, míg 12 százalékának a KÖBE volt a legolcsóbb biztosító. Ennél az alkusznál a megkötött szerződések negyede jutott az Allianzra, azt követte 15,7 százalékkal az Uniqa, majd 14,3 százalékkal az Aegon következett. Mindkét alkusz átlagdíjai 25 ezer forint körüliek, ez mintegy 15-20 százalékkal kisebb a múlt évinél.
Az Uniqa a múlt évi kampányt negatív szaldóval zárta, most viszont 10 százalékos - összességében 1 milliárd forintos - díjcsökkentést hajtott végre - mondta a biztosító hétfői sajtótájékoztatóján Ertl Pál igazgatósági tag. Aki a kampányban köt náluk biztosítást, 25 százalék kedvezményt kap, míg a maradó régi ügyfelek féláron köthetnek lakásbiztosítást. Az eredeti terv szerint 50 ezer ügyfelet akart szerezni ez a biztosító a kampányban, de ha marad az első napok tendenciája, akkor akár 100 ezer új ügyfélhez is juthatnak - mondta Ertl.
Forrás: MTI