Új népszerűsítő kampányt indít az Európai Bizottság a 112-es hívószám megismertetésére, miután friss felmérés szerint az európai uniós lakosság 74 százaléka még mindig nem tudja, milyen számon kérhet segítséget, ha utazása alatt bajba jut valahol az EU-ban.
2012. február 10. péntek 14:13 - HírExtra
A Brüsszelben pénteken ismertetett közvélemény-kutatás szerint a rendszeresen utazóknak csak 34 százaléka, a teljes lakosságnak pedig csak 26 százaléka van tisztában azzal, hogy a 112-es számot a nap bármely órájában ingyenesen tárcsázva kérhetnek segítséget, ha belföldön vagy külföldön bajba jutnának.
Neelie Kroes és Siim Kallas európai bizottsági alelnökök népszerűsítési kampányához a legnagyobb vasúti, légi és egyéb közlekedési szolgáltatást nyújtó vállalatok csatlakoztak - derül ki az uniós végrehajtó testület közleményéből.