Eggyéválik a jófogás és a használtautó
A Schibsted médiavállalat bejelentette, hogy 2016 novemberétől megkezdi az online piactér két piacvezető cégének összeolvasztását. Az átstrukturált szervezet igazgatója Palocsay Géza lesz, aki 2014 nyarától tölti be a Jófogás ügyvezetői pozícióját.
2016. november 23. szerda 17:17 - HírExtra
A norvég Schibsted Classified Media Group 2010-ben indította el hazánkban a Jófogást, amely később, az Expressz és az OLX megvásárlását követően, havi 2,1 millió látogatójával* piacvezető apróhirdetési portállá növekedett. A Hasznaltauto.hu tulajdonjoga 2014-ben került 100%-ban a cégcsoporthoz, és mára az online autós kereslet-kínálat főszereplője lett.
- A magyar online piachoz eddig is nagy elkötelezettséggel álltunk, ezen felül rendkívül figyelemre méltónak tartjuk helyi leányvállalataink eredményeit és fejlődési ütemeit is. Pozícióink további erősítéséhez, valamint tekintélyessé duzzadt felhasználói adatbázisunk még minőségibb kiszolgálása érdekében közös szervezetbe vonjuk az eddig külön cégként működő nagyszerű csapatainkat.
Van, ami külön oldal marad
Ez a folyamat nem lesz hatással az egyes márkák önállóságára, azok továbbra is külön oldalként működnek majd – nyilatkozta Jussi Lystimäki, aki a Schibsted médiavállalaton belül az európai feltörekvő piacokért felel alelnökként. – Az új, összevont cég ügyvezetői pozíciójára Palocsay Gézát kértük fel, hogy egyesítse a csapatokat és erősítse jelenlétünket Magyarországon. Az ő irányításának köszönhető, hogy a Jófogás mára nem csupán az apróhirdetési piac, hanem a magyar digitális tér egyik legmeghatározóbb szereplője lett.
A több mint 175 éves anyacég nemrégiben maga is szervezeti struktúra váltáson ment keresztül, a tervük pedig, mint azt bejelentették, egy olyan egységes cég létrehozása, amely erős helyi szakértelemmel rendelkezik, kihasználja a fejlesztésben rejlő erőt, felhasználóbarát termékekre és világviszonylatban elismert technológiára épít. A használt termékek piacán a két megkerülhetetlen szereplő összeolvasztása termékszinten még nagyobb szinergiát eredményezhet a jövőben. Elsődleges célként a felhasználók és az ügyfelek minél gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálását határozták meg, eszközként pedig elsősorban a termékek fejlesztését, új szolgáltatások bevezetését, illetve a meglévők bővítését kívánják bevetni.
Az összeolvasztással és a tervezett munkaerő felvételekkel a magyarországi Schibsted több mint 100 fős vállalattá duzzad. „Hiszünk abban, hogy a közös menedzsment irányítása alatt a két erős márka hatékonyan és egymást segítve tud újabb pozíciókat szerezni a magyar piacon, ahol ezzel az összeolvadással mi is csatlakozhatunk az ország legnagyobb médiavállalataihoz. Kemény munka eredménye lesz, hogy ezt elérjük. Novák Péternek szeretnénk megköszönni a közös munkát a Használtautónál, és azt, hogy csapatával folyamatosan arra törekedett, hogy még jobb pozíciót érjenek el az autópiacon” – tette hozzá Jussi Lystimäki.
Forrás: Schiscomm