Az Aranycsapat által is viselt meggypiros mezeket idézi a magyar labdarúgó-válogatott új szerelése. A felsőrészek tervezésekor a márka szem előtt tartotta, hogy a magyar közönség inkább a tradicionális viseletet részesíti előnyben a pályán, ezért is ötvözték a korábbi adidas mezeknél is használt piros-fehér-zöld színösszeállítást az új textilek fiatalosabb, dinamikus motívumával. Újdonságként került a mezekre a nemzeti címer mellé az 1901-ben alapított Magyar Labdarúgó Szövetség emblémája, amely a szerelések hamisíthatóságát hivatott minimalizálni.
„Büszkék vagyunk arra, hogy – kisebb magszakítással ugyan – de már 54 éve támogathatjuk mezeinkkel a labdarúgó-válogatott sikereit, és arra is, hogy egyre több játékos szavaz bizalmat az adidas futballcipőinek is a pályán. Célunk, hogy minőségben és megjelenésben egyaránt maximális élményt nyújtsunk a focistáknak, ezért folyamatosan fejlesztjük a termékeinket és igyekszünk évről-évre valamilyen innovációt csepészni a szereléseinkbe” – hangsúlyozta Oláh Ildikó, az adidas sportmarketing-vezetője.
A válogatott csapatot három különböző mezvariációval keresték meg 2017 év végén, melyek közül a játékosok szavazással választhatták ki a nekik leginkább tetsző változatot. A csapattagok ellenszavazat nélkül, teljes egyetértésben döntöttek a most bemutatott mez mellett.
„Nagyon örülök, hogy az adidas nem csak profi cipőt, hanem teljes szerelést is biztosít számunkra a pályán. Megtisztelő, hogy olyan mezben játszhatunk már a Nemzetek Ligája meccseken is, melyet az Aranycsapat sikerei ihlettek. Fontos feladatnak tartom, hogy őrizzük Puskásék emlékét” – mondta Lovrencsics Gergő, a magyar labdarúgó válogatott játékosa.
A magyar válogatott mezek férfi, női és gyerek változatai megvásárolhatók a kiválasztott adidas üzletekben, a márka kiemelt partnereinél és az MLSZ webshopjában.