A fogyasztóbarát lakásbiztosítás létrehozásával ez a probléma megoldódni látszik, cikkünkben azt is elmondjuk, hogy miért.
Hogyan tudunk lakásbiztosítást kötni?
Az ingatlanba költözéskor mindig az elsők között szerepeljen a CoverMe oldalán is megköthető lakásbiztosítás megtalálása, egy nem várt esemény ugyanis hatalmas anyagi károkat okozhat, a biztosítás azonban megtéríti ezeket.
Az összehasonlító oldalak azért hasznosak, mert itt több biztosító termékét is megtalálhatjuk ezáltal pedig olyan terméket vásárolhatunk meg, mely a leginkább testre szabott számunkra.
A lakásbiztosítások összehasonlítása
Mint fentebb említettük, egyáltalán nem egyszerű a különböző biztosítók ajánlatai között megtalálni azt, ami a jelenlegi élethelyzetünkben a lakásunkra, házunkra a legideálisabb. Az általános lakásbiztosítások ugyanis nagyon különböznek egymástól.
Vannak olyan káresemények, melyek az alapbiztosításban vannak benne, mások pedig kiegészítő biztosításként köthetők. Ahhoz, hogy tisztában legyünk, melyik nekünk a legjobb, át kell olvasnunk a hosszú tájékoztatókat, és még így sem biztos, hogy minden leendő káreseményre gondoltunk.
A fogyasztóbarát biztosítás létrehozása
Az MNB kijelölte a biztosítók számára azokat a paramétereket, melyeket minden fogyasztóbarát biztosításnak tartalmaznia kell, valamint a kiegészítő biztosítások is nevesítettek.
A biztosítók ezáltal tudták létrehozni ezeket a termékeiket, melyek így már egyszerűen összehasonlíthatók egymással, hiszen mind az alapbiztosítás, mind pedig a kiegészítő biztosítások egységes név alatt szerepelnek.
Miért érdemes minősített fogyasztóbarát lakásbiztosítás kötni?
Az MFO alapbiztosításába nem csak a klasszikus és leggyakrabban előforduló káresemények kerültek be, de a kor szelleméhez híven plusz események is biztosítottak, például a napkollektor vagy a hőszivattyú is. Emellett az ügyintézés menete is kőbe vésett és a fogyasztó érdekeit képviseli mind a rövid ügyintézési időkkel, mind pedig az egyszerűbb felmondási lehetőséggel.
Nagyobb káresemény esetén is biztonságban érezhetjük magunkat, mivel ez esetben személyes ügyintézőt kell kijelölniük számunkra, ezáltal nem fogunk elveszni a call centerek útvesztőiben, ha pedig nem kaptunk kárkifizetést, vagy ez alacsonyabb összegű, akkor a biztosítónak indoklási kötelezettsége van.
Érdemes megnézni a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítások kínálatát, hiszen szinte minden társaság létrehozta ezt a terméket, és átkötni jelenlegi biztosításunkat.