Az egyik kérdés, amit a leggyakrabban felteszünk vállalkozóként: „Hogyan tudnánk sikeresen felépíteni vagy tovább bővíteni az üzletünket?” Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a legjobb megoldás az újabbnál újabb befektetések keresése.
2017. október 24. kedd 10:30 - HírExtra
Pedig a valóságban az emberek jelentik a kulcsot ahhoz, sikeressé válj! Íme, 3+1 tipp az üzleti növekedéshez David Meltzertől, az Entrepreneuer.com munkatársától:
Tanulj!
Meg kell tanulnod az emberekre és a kapcsolati tőkéd növelésére koncentrálni, időt fordítani. Ez olyan, mint egy szakmai gyakorlat: sok időt és kapcsolatépítést igényel, de mindezzel a jövőbeni sikeres üzleti tevékenységed támogatod. Sokszor elfelejtjük, hogy a kulcs az egyénekben van: hiába a pénz stratégiai- és üzleti partnerkapcsolatok nélkül. Ha ezt megérted, és elkezded tudatosan bővíteni a kapcsolati hálód, sikeres leszel!
Vidd véghez!
Ha belevágsz, látni fogod a változást, befektetéseid megtérülnek, és képes leszel növekedni. Folyamatos tanulásra és kapcsolatépítésre azonban mindvégig szükséged lesz, ez a vállalkozások sikeres működésének motorja.
Maradj partner!
Partnerré válni talán nem is a legnehezebb, megtartani a partnerséget annál inkább. Az együttműködés szabályait ti határozzátok meg, ahhoz viszont, hogy hosszútávon képesek legyetek segíteni egymást, ahhoz mindkettőtök munkájára szükség lesz.
+1 Légy nyitott, ne félj az újtól, a változásoktól.
Kezdd el még ma, hidd el, egyedül nem ugyanaz, mint csapatban!
„Az üzleti életben sikeres vállalkozók mind másképp építették fel karrierjüket, másban találták meg önmagukat és váltották valóra álmaikat. Egy dolog azonban közös bennük, saját kezükbe vették az irányítást és tudásukra, ötletükre, kapcsolati hálójukra építve aprónak tűnő lépésekkel váltották valóra elképzeléseiket! A felmérések azt mutatják, hogy a networking megállíthatatlanul tör előre és egyre fontosabb szerepet kap az üzleti gyakorlatban Magyarországon is.” – tette hozzá Avidor András, a BNI® Magyarország igazgatója, networking szakértő.
Forrás: Ferling