Stohl sajnálhatja, mi nem
Stohl András balesetet okozott. Újra, valószínűleg ittasan, így maximalizálva az amúgy sem takaréklángon pislákoló közmegvetést, és koppanós példát szolgáltatva arra, hogyan tudja valaki két lapáttal elásni a saját karrierjét.
2010. május 10. hétfő 21:29 - Gyülvészi András
Az emberi gyarlóság csúcsa, mikor valaki beáll a saját öngólja mögé, hogy úgy kapja be azt. És lám maga Stohl András előadásában láthatjuk ezt a nem mindennapi mutatványt. Ittasan vezetni világra szóló tahóság, ha valaki ebből rendszert is csinál, akkor reménytelenül tuskó, ehhez képest a helyszínről lelépni már "csak” felülmúlhatatlan bunkóság. Buci szombaton egyszerre jeleskedett mindebben.
"Valaki kiszáll, valaki elszáll"
Mindezt azért, mert egy
hírben Stohl Andrásból újra S. András lett, miután szombat hajnalban karambolozott. A jelek szerint ő okozta a balesetet, ráadásul ittasan, legalábbis a
szemtanúk szerint, és ha ez nem lenne elég, még a helyszínt is elhagyta, bár a színész
azt állítja, nem rögtön, csak az után, hogy megjöttek a mentők. Okos és hősies.
A könnyebben sérült utas elmondta, Stohl a baleset után nem érdeklődött a hogylétük felől, hanem gyorsan megkérdezte, van-e cigijük. Nagy úr a nikotin, anélkül nem lehet levezényelni egy baleset utójátékát, el sem várhatunk ilyesmit a színésztől, a szociális érzékenység pedig nem szükségeltetik a jogosítvány megszerzéséhez, így a kérdésben tulajdonképpen nincs is semmi meglepő, ez mindössze egy újabb adalék Buci személyiségrajzához.
Aztán szombaton és vasárnap heggyé halmozódtak a Stohlról szóló hírek. A színész először
kipenderült egy ősszel induló tehetségkutató, az X-faktor műsorvezetői pozíciójából, majd
töprengőre fogta a Duna Televízió is: talán a Tűzvonalban című sorozatban sem kéne tovább helyet adni Bucinak. A töprengés eredménye végül az lett, hogy a karakter (Bordás őrnagy) marad, de Stohl megy.
"Kétszázhúsz felett senki nincs veled"
A 2002-es baleset
A színész-műsorvezető 2002 júliusában súlyos sérüléseket szenvedett Aszód és Gödöllő között a 30-as úton. Autója felborult, hármat pördült, és a tetején landolt az útszéli árokban. A baleset okára nem derült fény. A rendőrség szerint a baleset idején ittas volt. Stohl 112 ezer forint pénzbüntetést kapott, a jogosítványát 1 év 9 hónapra bevonták. (Wikipédia)
Kettétört életpálya, amit senki sem sajnál, sőt a fortyogó düh azt mondatja: megérdemli a suttyója, izzadjon, kínlódjon, had fájjon! Vesszen a karrierje, kotródjon a képernyőről, és örüljön annak is, ha ezek után viszonylag kevesen akarják leköpni!
Annak idején Császár Előd is kapott gazdagon a köz megvetéséből. Abban a balesetben egy huszonöt éves rendőrhadnagy vesztette életét, és temérdek egyéb gyanú merült fel. Például nem sikerült a rendőrségnek bebizonyítania, hogy a sztár a baleset idején kábítószer hatása alatt állt (csak előtte), és nem tárgyalták 2000-ben az ügyokirat-hamisítási ügyet sem, hiszen az a gyanú is megfogalmazódott, hogy Császár biztosítós ismerősei segítségével intézte el a karambolozott autóra kötött biztosítás visszadátumozását.
Nem született masszív börtönbüntetésről szóló ítélet, így a nép azt hihette, hogy ezek ott a celeb-politikus tengelyen mindent megúszhatnak.
Aztán Stohl 2002-es balesete után, mikor is ittasan vezetett, kapott némi pénzbírságot, plusz bevonták a jogosítványát egy évre és kilenc hónapra. Már most látszik, hogy túl hamar adták vissza. Ha beigazolódik az ismétlés ténye, vagyis Buci újra ittasan vezetett, akkor logikusan az következne, hogy most aztán koppanós lesz az ítélet, amire lélegzetvisszafojtva várnak a közlekedők akkor is, ha ebben a balesetben nem halt meg senki. A várakozás egyik közvetett példája a Facebookon megalakult „Akiket MÉG NEM gázolt el a részegen vezető Stohl Buci”
klub.
"Már csak szétszórt álmokat talál"
Kissé aggodalomgerjesztő, hogy Stohl nem várta meg a rendőröket. Remélhetőleg van valamilyen jogi mechanizmus arra az esetre, ha a vélhetően pozitív vérvizsgálat eredményét úgy magyarázná a színész-műsorvezető, hogy a baleset utáni stresszt próbálta oldani kevéske itallal (ami lehetséges), és igaziból a baleset idején nem volt ittas.
Fontos lenne a látványos büntetés. Ne hihesse senki, hogy sokadszorra ittasan vezetni valamiféle bocsánatos csínytevés. Különben sem hiányozna Stohl az utakról, sőt láthatóan biztonságosabb lenne nélküle. Mert addig rendben van, hogy sajnálja, és két marokra fogja az önostort, de be kéne mutatni, hogy egy ponton túl már nem jár újabb esély: nincs visszaút autóvezetőként a közutakra.