Az alábbiakban adunk néhány tippet arra, hogyan alakítsd ki új Shoprenter webáruházadat. Shoprenter webáruház készítés (vagy bármely más bérelhető vagy egyedi webshop) esetén betarthatóak, így mindenképp érdemes neked is megfogadnod. Vagy ha már egy működő webáruházat üzemeltetsz, akkor gondold át, hogy nálad teljesülnek-e ezek, a felhasználót segítő megoldások.
1. Legyen átlátható és könnyen kezelhető az oldal, de ne emlékeztessen a versenytársadéra
Fontos, hogy a webáruház készítés során ne téveszd szem elől a látogatók komfortérzetét. Érezzék jól magukat, töltsenek el minél több időt az oldaladon, de ne azért, mert nem találják, amit keresnek. Emellett jó, ha valamilyen módon megjegyezhetővé és egyedivé tudod tenni a webáruházadat a látogatóid szemében, azaz kerüld a sablonokat!
2. Figyeld a látogatóidat! A webáruházadat kösd össze a látogatói viselkedést mérő platformokkal pl. Google Analytics
Ma már több lehetőség van arra, hogy kövesd látogatóid viselkedését. A Shoprenter különösen odafigyel arra, hogy ezt biztosítja ügyfeleinek könnyebb integrálási lehetőségekkel és saját eszközökkel. Élj te is ezekkel és tedd hatékonyabbá webáruházadat!
3. A termékeidről legyen elegendő információ, ne “maradjanak” sehol üres termékkategóriák
Minél részletesebb leírást adsz egy termékről, minőségi fotókkal, annál nagyobb bizalmat ébresztesz a látogatóban. Emellett fontos odafigyelned arra is, hogy ha egy kategóriába már nincs termék, akkor ne maradjon az oldaladon, tedd inaktívvá mindaddig, amíg nem tudsz releváns terméket ajánlani.
4. Adj lehetőséget kommunikációra pl. Messenger integrálás, hírlevél feliratkozási lehetőség
Előfordulhat, hogy egy látogatónak kérdése van egy adott termék vagy szolgáltatás kapcsán, ilyenkor jó, ha lehetősége van ezt azonnal jelezni neked, közvetlenül a weboldalról. De az is lehet, hogy most csak nézelődik, viszont később szívesen vásárolna az oldaladról, mert szimpatikusak számára a termékeid. Ilyenkor a hírlevél feliratkozás egy nagyon vonzó lehetőség, amellyel biztosan élni fog.
5. Ne térj el a megszokott vásárlási/fizetési folyamatoktól, de használj egyedi ösztönzőket
A látogató komfortérzetéhez az is hozzátartozik, hogy jól átlátja a vásárlási folyamatot, így itt nem érdemes eltérni a megszokottól. Viszont a kosárelhagyók meggyőzésére kitalálhatsz saját megoldásokat, amik javíthatnak a vásárlási kedven.
+1. Az utolsó tippünk a webáruház készítés kapcsán:
Találd meg a potenciális vevőidet és “hívd meg” őket a webáruházadba online marketing eszközökkel, ne várj arra, hogy maguktól találjanak oda.
Reméljük, hogy hasznosnak találod a fenti ajánlásokat és neked is sikerül fejlesztened webáruházad hatékonyságán, akár a Shoprenternél béreled, akár egyedi fejlesztés. Az biztos, hogy a Shoprenter webáruház tulajdonosoknak nagy könnyebbség, hogy ilyen széleskörű lehetőséget kínál a rendszer számukra, plusz költségek nélkül is.