2024. május 14. - Bonifác

Így nyaralt a VIVA sztárja, s fiatal szerelme!

Összesen két hetet töltött Kisó szerelmével, Erikkel a Horváth tengerparton. Nem kettesben utaztak, hiszen a fiú családja is velük tartott.
2009. augusztus 14. péntek 10:59 - HírExtra
Két hetet töltött a VIVA tévé egykori műsorvezetője, Kiss Orsi a Horváth tengerparton szerelmével, a No Thanx énekesével. A műsorvezető három kilót is hízott a nyaralás alatt, de nemcsak kettesben töltötték el a meghitt perceket, mert Erik családja is velük utazott. Amióta megalakult a híres emo zenekar, azóta nem volt a fiú nyaralni, de most úgy döntött, hogy ideje megszakítani ezt a hagyományt. Ezért fogta nyolc évvel idősebb szerelmét, és családját, s meg sem álltak a tengerpartig.

„Sok minden belefért ebbe a két hétbe, aktív és passzív pihenésben is volt részünk. Úszkáltunk a tengerben, napoztunk, de kirándultunk is. Elmentünk a Plitvicei-tavakhoz, ami lenyűgözött minket hihetetlen szépségével, és színeivel. De megmásztuk a bistricai Szűzanyához vezető dombot is, hogy megnézzük a híres zarándokhelyet.” – mesélte Kiso.

Hiába mentek ide-oda, Erik szülei annyira elkényeztették a lányt, hogy felszedett három kilót is. „Mire mi felkeltünk, addigra ők megjárták a boltot a friss pékáruért, finomakat ebédeltünk, és este is vagy otthon sütöttek-főztek valamit, vagy elmentünk egy hangulatos étterembe tengeri finomságokat enni. A pluszkilók nem zavarnak, majd most fogyózom kicsit, de nagyon szép nyaralásunk volt.” – tette még hozzá az egykori műsorvezető.
Forrás: HírExtra/Blikk
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Sztárhírek témában
Ön követi a Való Világ hatodik szériáját?
Ezzel kelek és fekszem!
Bele szoktam pillantani, ha időm engedi
Rá-ránézek, de nem foglalkoztat különösebben
Nem nézem
Nem nézem és ellenzem is, népbutításnak tartom!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.