2024. április 30. - Katalin, Kitti

A középréteg veszi a legolcsóbbat

A középréteg, nem pedig a legszegényebb vásárolja leginkább az áruházláncok legolcsóbb termékeit - legalábbis Nagy-Britanniában. A felmérés szerint az évi 25-50 ezer fontot - 7,5-15 millió forintot - keresők csaknem fele veszi a szupermarketek saját márkájú, ezért legolcsóbb termékeit és teszi ezt takarékossági megfontolásból.
2010. június 6. vasárnap 10:57 - HírExtra
Az alacsonyabb jövedelműeknek ugyanakkor csak a negyede vásárolja rendszeresen ezeket az árukat.

A felmérést végző cég, a MyVoucherCodes szóvivője megjegyezte, hogy a közhiedelem szerint az áruházak sajátmárkás portékái silányabbak, mint a nem sajátok, ám a szupermarketek minőségi kívánalmai immár olyan szintre emelkedtek, hogy azonos minőségűek a más gyártók termékeivel, sőt, gyakran még jobbak is - adta hírül a Daily Telegraph című brit lap.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását